Ik heb Van Loon Incasso Advocaten ingeschakeld als mijn incassobureau. Ik heb namelijk een klant die de rekening van twee weken terug niet wilt betalen. Althans, dat was een herinnering. De officiële rekening was namelijk al 3 maanden geleden besefte ik me net. Ik word helemaal gek van klanten die weigeren te betalen, waarom zou je een bedrijf zo iets aan doen? Gun je het diegene dan niet of waar zou het aan moeten liggen? Ik heb dus incassoadvocaten.nl ingeschakeld en zij hebben mij zeker goed geholpen van begin tot eind. Het heeft een hele tijd geduurt maar op een gegeven moment haakte de klant toch af en was die verplicht te betalen, de kosten liepen namelijk wel heel erg op en dat wilde die nu dus voorkomen. Verder lees je hier hoe ik bij incassoadvocaten.nl kwam en hoe het verder is gegaan.
Inschakelen van een incassobureauVoor het inschakelen van een incassobureau, heb je wel eerst een incassobureau nodig. Ik ben op Google gaan zoeken op incassobureau in de hoop dat ik een goed bureau kon vinden bij mij in de buurt. En toch kwam ik al zeer snel op de website van Van Loon Incasso Advocaten. Zij hebben een brief gestuurd naar de klant, namelijk de klant van mijn detailhandel die niet wilde betalen en ik werd een beetje gek van diegene. Daarom heb ik gevraagd of zij er iets aan konden doen en met hun slagingspercentage van 89% ging ik er wel een beetje vanuit dat dat goed zou moeten komen. Zij zijn dus aan de slag gegaan en binnen een paar weken heb ik toch eindelijk mijn geld ontvangen, en wat was ik blij. Van dat geld kon ik eindelijk mijn rekeningen weer betalen en kon ik zelf voorkomen dat er een bureau tegen mij werd ingezet. Ik wil dus Van Loon Incasso Advocaten hartelijk bedanken voor de topservice en het vriendelijke personeel. Maar ook voor het vriendelijke oplossen van de situatie en nu is mijn klantrelatie gewoon goed gebleven.
|