Een tijd geleden vertelde een vriend aan mij hoe hij iemand had ingehuurd om zijn dak te leggen. Er moest een compleet nieuwe bedekking komen voor een plat dak, en hij had vooral naar de prijs gekeken van de aanbieder in kwestie. Zo goedkoop was de persoon niet eens, maar hij leek zelfverzekerd over te komen in zijn presentatie. Nou, dat was dus een dikke miskoop. Achteraf bleken het complete oplichters te zijn die zelfs op TV waren geweest. En dan zit je met de gebakken peren als gedupeerde. Hij kreeg het uiteindelijk voor elkaar om op zijn minst een gedeelte van zijn geld terug te krijgen, maar dan nog. Slotenmaker Roermond, voorkomen is beterHet liefste kom je helemaal niet in zo’n situatie terecht. Reviews lezen voor je een bedrijf inhuurt is makkelijk en wel het minste dat je kunt doen. Ga je zoeken naar een slotenmaker in Roermond dan kom je al snel uit bij de slotenspecialist Limburg. Zo weet je dat die slotenmaker in Roermond toch even op een goede vijf sterren zit in de gemiddelde review. Lees je de reviews dan zie je al snel dat er goede service is geleverd, en dat er soms zelfs foto’s bij zitten. Zo kom je aan de informatie die je nodig hebt om te beslissen. Deze foto’s en het commentaar van mensen die in aanraking zijn gekomen met een bedrijf noem je social proof. Social ProofSocial proof is niet alleen voor een bedrijf belangrijk om nieuwe klanten aan te trekken, maar ook voor klanten om te bepalen wie en wat goed is. Je verkrijgt dit standaard door reviews te controleren en actief op zoek te gaan naar wat andere mensen van een bedrijf vinden. Ga bij grote opdrachten echter niet alleen af op een simpele indicatie, maar kijk ook vluchtig wat er in de zoekresultaten van Google naar voren komt. Is er een indicatie zoals een tv-programma of YouTube aflevering, let dan extra goed op. |
https://slotenmakerinroermond.nl/ |